کاربرد ترکیبی تحلیل مولفه ها و SWOT به منظور پایش بازاریابی و تبلیغات: مطالعه موردی پسته استان کرمان

پذیرفته شده برای پوستر XML اصل مقاله (3.37 MB)
عنوان دوره: نهمین کنفرانس دو سالانه اقتصاد کشاورزی ایران
نویسندگان
1کارشناس ارشد رشته مدیریت بازرگانی، اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان، بندرعباس
2کارشناس ارشد رشته مدیریت بازرگانی، شرکت تاید واتر خاورمیانه، بندرعباس
3دکترای اقتصاد کشاورزی، عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات پسته کشور، رفسنجان
چکیده
کلیدواژه ها