بررسی قدرت بازار در زنجیره بازاریابی خرما در استان خوزستان
			پذیرفته شده برای پوستر 	
		
					عنوان دوره: نهمین کنفرانس دو سالانه اقتصاد کشاورزی ایران
				نویسندگان
		
					1دانشجوی کارشناسی ارشد اقتصاد کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات خوزستان
					2استادیار موسسه پژوهشهای برنامه ریزی اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی، وزارت جهاد کشاورزی
					3استادیار گروه اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات خوزستان
				چکیده
		
		کلیدواژه ها