کاربرد الگوهای سری زمانی در تحقیقات بازاریابی؛ تحلیل کارایی بازار تخم مرغ ایران
پذیرفته شده برای پوستر
عنوان دوره: یازدهمین کنفرانس دوسالانه اقتصاد کشاورزی ایران
نویسندگان
سپیده رواسی زاده1 ، الهام مهرپرور حسینی1 ، نرگس شاه نباتی1 ، سمانه خدابخشی2 ، خشایار قربانی واقعی نفوتی3
1دانشجوی دکتری گروه اقتصاد کشاورزی دانشگاه تهران
2کارشناس ارشد مدیریت کشاورزی دانشگاه تبریز
3کارشناس ارشد اقتصاد کشاورزی دانشگاه تهران
چکیده
کلیدواژه ها