کاربرد الگوهای سری زمانی در تحقیقات بازاریابی؛ تحلیل کارایی بازار تخم مرغ ایران
پذیرفته شده برای پوستر اصل مقاله (812.75 K)
عنوان دوره: یازدهمین کنفرانس دوسالانه اقتصاد کشاورزی ایران
نویسندگان
1سپیده رواسی زاده؛ 1الهام مهرپرور حسینی؛ 1نرگس شاه نباتی؛ 2سمانه خدابخشی؛ 3خشایار قربانی واقعی نفوتی
1دانشجوی دکتری گروه اقتصاد کشاورزی دانشگاه تهران
2کارشناس ارشد مدیریت کشاورزی دانشگاه تبریز
3کارشناس ارشد اقتصاد کشاورزی دانشگاه تهران
چکیده
کلیدواژه ها