کلیدواژه ها =
تعداد مقالات: 18

1 تحلیل اقتصادی حاشیه بازاریابی با استفاده مدل های اقتصادی (مطالعه موردی خرمای مضافتی استان سیستان و بلوچستان)
مجتبی عباسیان؛ محمد حسن کریم کشته
مشاهده مقاله | اصل مقاله (3.34 MB)

2 بررسی رابطه شاخص های تولید، بازاریابی و فروش در صنعت مرکبات استان مازندران
رسول آمی سما؛ رسول محمد رضایی؛ سیروس آقاجانزاده؛ سمیه ابوالحسنی یاسوری؛ حمیرا جمشیدی
مشاهده مقاله | اصل مقاله (196.13 K)

3 انتقال نامتقارن قیمت در بازار گوشت ایران
محمد قهرمان زاده؛ آزاده فلسفیان
مشاهده مقاله | اصل مقاله (3.55 MB)

4 بررسی امکانات توسعه خدمات بازاریابی شرکت های تعاونی روستایی در ایران
بهاءالدین نجفی
مشاهده مقاله | اصل مقاله (2.73 MB)

5 بررسی مسائل بازاریابی و بازار رسانی انجیر در استان لرستان و تعیین مناسب ترین روش عرضه آن
حجت اله نیک خواه؛ نامدار صیادی
مشاهده مقاله | اصل مقاله (3.14 MB)

6 بررسی عوامل موثر بر حاشیه بازاریابی قارچ دکمه ای (مطالعه موردی شهرستان کرمان)
محمدرضا مومنی تیکدری؛ محمدرضا زارع مهرجردی؛ محمدجواد مهدی زاده
مشاهده مقاله | اصل مقاله (162.23 K)

7 بررسی و تحلیل عوامل موثر بر موفقیت تعاونی های محصولات کشاورزی در بازاریابی محصولات کشاورزی شهرستان جیرفت
ناصر آقاعباسی؛ ایمان مقیمی؛ محمد جواد مهدی زاده راینی
مشاهده مقاله | اصل مقاله (587.21 K)

8 بررسی وضعیت تولید و بازاریابی صنایع دستی عشایر استان اصفهان (مطالعه موردی: قالی، گلیم و گبه)
احمد سلیمانی پور؛ الهه واثقی؛ محمود سیف الهی
مشاهده مقاله | اصل مقاله (598.12 K)

9 تجزیه و تحلیل اقتصادی مسایل بازاریابی مرکبات در استان فارس
حمید محمدی؛ علی رضا سرگزی
مشاهده مقاله | اصل مقاله (551.25 K)

10 واکاوی محدودیت های موجود در بازاریابی خرما دیدگاه کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جهرم
معصومه محبی اسفلی؛ داریوش حیاتی
مشاهده مقاله | اصل مقاله (226.52 K)

11 بررسی موانع تولید و بازاریابی صادراتی گل و گیاه در استان مازندران
قاسم نوروزی؛ علیرضا زمانیان؛ علی اکبر هاشمیان
مشاهده مقاله | اصل مقاله (5.82 MB)

12 بررسی مزیت نسبی صادراتی ایران و کشورهای عمده صادرکننده محصول گوجه فرنگی و روند تغییرات شاخص‌های مزیت نسبی صادراتی آن
حمید امیرنژاد؛ مجید محمدی؛ عاطفه نصیری نیا
مشاهده مقاله | اصل مقاله (2.67 MB)

13 امکان سنجی زیر ساخت های بازاریابی الکترونیک محصولات کشاورزی ایران
نیو نوذری
مشاهده مقاله | اصل مقاله (2.8 MB)

14 تحلیل اقتصادی حاشیه بازاریابی با استفاده مدل های اقتصادی (مطالعه موردی برنج)
مهدی کاظم نژاد؛ سید مهریار صدرالاشرفی
مشاهده مقاله | اصل مقاله (16.02 K)

15 بررسی بازاریابی و صادرات سیر در استان همدان
سید محسن سیدان
مشاهده مقاله | اصل مقاله (22.24 K)

16 برآورد توابع تقاضا و عرضه صادرات پسته با استفاده از یک الگوی سیستم معادلات همزمان: مورد ایران
غلامعلی شرزه ای؛ رخساره قنبری
مشاهده مقاله | اصل مقاله (14.71 K)

17 بررسی مسائل بازاریابی و بازار رسانی خرمای خشک رقم پیارم و تعیین مناسب ترین روش عرضه آن
مهرنوش میرزایی
مشاهده مقاله | اصل مقاله (18.37 K)

18 بررسی بازاریابی مرکبات استان فارس
ناصر آقا عباسی
مشاهده مقاله | اصل مقاله (479.37 K)