کلیدواژه ها =
تعداد مقالات: 10

1 بررسی رابطه شاخص های تولید، بازاریابی و فروش در صنعت مرکبات استان مازندران
رسول آمی سما؛ رسول محمد رضایی؛ سیروس آقاجانزاده؛ سمیه ابوالحسنی یاسوری؛ حمیرا جمشیدی
مشاهده مقاله | اصل مقاله (196.13 K)

2 تعیین استراتژی قیمتی مناسب ایران در مقابل رقبا ؛ بازارهای صادراتی مرکبات
سید عباس زارع؛ سعیده رفیعی؛ مطهره کبودتبار
مشاهده مقاله | اصل مقاله (778.85 K)

3 تجزیه و تحلیل اقتصادی مسایل بازاریابی مرکبات در استان فارس
حمید محمدی؛ علی رضا سرگزی
مشاهده مقاله | اصل مقاله (551.25 K)

4 تحلیل جذابیت بازارهای روسیه و قزاقستان برای ایران در مقابل رقبا جهت صادرات مرکبات
سعیده رفیعی؛ عباس زارع
مشاهده مقاله | اصل مقاله (641.57 K)

5 امکان سنجی توسعة بازاریابی مستقیم محصولات کشاورزی (مطالعة موردی:مرکبات استان مازندران)
مجید محمدی؛ حامد رفیعی
مشاهده مقاله | اصل مقاله (97.54 K)

6 بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری ابیاری قطره ای در باغ های مرکبات شمال کشور
رسول آمی سما
مشاهده مقاله | اصل مقاله (3.73 MB)

7 تعیین الگوی بهینه کشت مرکبات در استان مازندران
رسول آمی‌سما؛ سمیه ابوالحسنی یاسوری
مشاهده مقاله | اصل مقاله (3.73 MB)

8 بررسی اقتصادی صادرات مرکبات ایران
عباس عبدشاهی؛ جواد ترکمانی
مشاهده مقاله | اصل مقاله (915.51 K)

9 کاربرد نظریه بازی ها (Game theory) در تجارت محصولات کشاورزی ایران
امیر حسین چیذری
مشاهده مقاله | اصل مقاله (9.99 K)

10 بررسی بازاریابی مرکبات استان فارس
ناصر آقا عباسی
مشاهده مقاله | اصل مقاله (479.37 K)