کلیدواژه ها =
تعداد مقالات: 12

1 بررسی رابطه شاخص های تولید، بازاریابی و فروش در صنعت مرکبات استان مازندران
رسول آمی سما، رسول محمد رضایی، سیروس آقاجانزاده، سمیه ابوالحسنی یاسوری، حمیرا جمشیدی
مشاهده مقاله | اصل مقاله (196.13 K)

2 بررسی شاخص های بازاریابی محصول انگور در ایران
فرهاد محمدی کانی گلزار، محمود حاجی رحیمی، رضا مشگوه، مهدی فهیم زاده
مشاهده مقاله | اصل مقاله (3.73 MB)

3 بررسی سهم عوامل بازار و کارایی بازار سیر (مطالعه موردی استان همدان)
احمد قاسمی، سیده طاهره قائم مقامی، اتابک کاظم پور
مشاهده مقاله | اصل مقاله (1.11 MB)

4 بررسی اثر ریسک قیمتی بر گوشت مرغ در بازار ایران؛مطالعه موردی :استان مازندران
مرضیه علی بلندی، طلوع افتخاری، قاسم نوروزی
مشاهده مقاله | اصل مقاله (236.94 K)

5 تحلیل اقتصادی وضعیت قیمت مرغ گوشتی استان فارس در مقایسه با سایر استان‌ها در سطوح مختتلف بازار
رهام رحمانی، محمد شیخ الاسلام
مشاهده مقاله | اصل مقاله (4.14 MB)

6 بررسی اقتصادی بازاریابی هلو در شهرستان ارومیه و ارائه راهکارهایی برای بهبود بازاریابی
فاطمه رئیسی بیدکانی، عذرا جوان بخت
مشاهده مقاله | اصل مقاله (3.38 MB)

7 بررسی اقتصادی و تولیدی کاربرد خاکپوش های پلاستیکی بر پیش رس کردن بامیه اهوازی بر اساس حاشیه بازاریابی
وحید یعقوبی، مهرزاد طاوسی
مشاهده مقاله | اصل مقاله (3.67 MB)

8 بررسی حاشیه بازاریابی تخم مرغ در ایران
فروز جزقانی
مشاهده مقاله | اصل مقاله (2.73 MB)

9 بررسی حاشیه بازاریابی محصول توت فرنگی استان کردستان طی سال های 1370 - 1390
نوشین وکیلی قصریان، محمدرضا ارسلان بد
مشاهده مقاله | اصل مقاله (2.17 MB)

10 بررسی حاشیه بازاریابی محصول سیب زمینی در شهرستان جیرفت
فهمیه فرزان، سامان ضیایی
مشاهده مقاله | اصل مقاله (2.72 MB)

11 بررسی رفتار بازار گوشت مرغ (مطالعه موردی استان سیستان و بلوچستان)
ماندانا زنگنه سروش، حبیب الله خوبفکر برآبادی، مهدی کاظم نژاد، مجید پازند
مشاهده مقاله | اصل مقاله (3.96 MB)

12 بررسی حاشیه بازاریابی محصول توت‌فرنگی استان کردستان طی سال‌های 1370-1390
نوشین وکیلی قصریان، محمدرضا ارسلان بد
مشاهده مقاله | اصل مقاله (2.17 MB)