کلیدواژه ها =
تعداد مقالات: 6

1 بررسی شاخص های بازاریابی محصول انگور در ایران
فرهاد محمدی کانی گلزار، محمود حاجی رحیمی، رضا مشگوه، مهدی فهیم زاده
مشاهده مقاله | اصل مقاله (3.73 MB)

2 تعیین استراتژی قیمتی مناسب ایران در مقابل رقبا ؛ بازارهای صادراتی مرکبات
سید عباس زارع، سعیده رفیعی، مطهره کبودتبار
مشاهده مقاله | اصل مقاله (778.85 K)

3 بررسی الگوی انتقال قیمت محصول پنبه از تولیدکننده به عمده فروشی (مطالعه موردی استان گلستان)
معصومه عسگری، محمد خالدی، غلامرضا یاوری
مشاهده مقاله | اصل مقاله (228.06 K)

4 ساختار بازار و انتقال قیمت در بازار جهانی بادام
فاطمه آقایی، محمد آقاپور صباغی
مشاهده مقاله | اصل مقاله (2.66 MB)

5 مطالعه نحوه انتقال قیمت عمده فروشی تا خرده فروشی در بازار محصولات کشاورزی (مطالعه موردی گردو و بادام)
فاطمه آقایی، محمد آقاپور صباقی
مشاهده مقاله | اصل مقاله (2.21 MB)

6 نحوه ی انتقال قیمت بین تولید کننده و مصرف کننده در بازار غلات ایران
رضا حیدری، علی حسینی یکانی
مشاهده مقاله | اصل مقاله (3.02 MB)